בית ספר אושא יחד, רמת גן

בית ספר משלב ‘אושא יחד’ (חמ”ד) הוא קהילה – בה מתחנכים ולומדים יחד, חילונים דתיים ומסורתיים, בלב העיר רמת גן.

בית ספר צומח (כיום עד כיתה ו’ ובשנה הבאה, אי”ה, נמשיך לכיתה ז’ כמקובל בעיר) בו שמים דגש על מצוינות לימודית ופדגוגיה ברמה גבוה, אך לפני הכל – רואים בערכים ובמסורת שלנו – יסוד ותשתית לבניית האישיות.

בית ספר משפחתי, בו כולם מכירים את כולם הוא סוג של חוויה מתמשכת, וההורים, תושבי השכונה וארגוני מתנדבים עירוניים הם חלק ממארג של עשייה משותפת.

באושא יחד אנו מיישמים את ערך הבחירה בהיבטים שונים, מרבים בשיח אישי וקבוצתי, ומשתדלים למצות את יכולותיהם וכישרונותיהם של תלמידנו בהזדמנויות מגוונות, תוך שימת דגש לייחודיות של כל אחת ואחד.

בבית הספר התמסדו מסורות שונות כמו – שבת קהילתית, פסטיבל אביב להנצחת יצירתם של יוצרים ישראלים, בית מדרש יוצר לילדים והורים, פעילויות קבועות משותפות לילדים ולידידים בני גיל הזהב, פעילות מקדמת בריאות וספורט הכוללת אירוח ספורטאים ידועים ומעוררי השראה, פעילויות מעודדות קריאה הכוללות אירוח סופרים בעלי שם, מניין של משפחות בית ספר שקבע את משכנו בבית המדרש המקומי ועוד.

הצוות החינוכי והתלמידים מקדמים יוזמות ומעורבים בתנופת היזמות העירונית. מחכים לראותכם אצלנו ותמיד מוכנים לקבל את פניכם בשמחה גדולה של אחדות מתוך שמירה על ייחודיות.

אושא יחד – מקום חם לכולם!

בית ספר יסודי

פרטי הקשר:
מנהל.ת בית הספר: זאב בר לב

כלי נגישות